wtorek, 13 czerwca 2017

Zamiast czekać, zacznij żyć!

"Zamiast ciągle na coś czekać - zacznij żyć, właśnie dziś. Jest o wiele później niż Ci się wydaje" Ks. Jan Kaczkowski

Tak pięknymi słowami zaczęłam dzisiaj moja notkę. Już wyjaśniam dlaczego. Ostatnio dużo dzieje się w moim życiu.  Porobione przeze mnie głupoty dały mi wiele do myślenia. Tak naprawdę otworzyły mi oczy na coś ważnego. Zamiast cieszyć się z danej chwili ciągle na coś czekam. Na spotkanie z chłopakiem, na koniec pracy, na weekend itp. Mogła bym tu wymieniać sporo, ale nie o to tutaj chodzi. Ja ciągle czekam, a życie toczy się dalej. Nie doceniam niczego, ciągle jestem niezadowolona, bo planuje coś i czekam na to, a później nic z tego nie wychodzi. W końcu powiedziałam STOP.  Ustałam przed lustrem i powiedziałam do siebie: Przestań planować i myśleć o tym co będzie. Zacznij cieszyć się tym co masz teraz, w danej chwili. Od życia i tak zawsze dostaniesz to czego najmniej się spodziewasz.
Doskonale przemyślałam to wszystko i wiem, że jeśli nie potrafię odnaleźć swojego szczescia tu i teraz, nie odnajde go nigdy. Wierze w siebie, że uda mi się zmienić moje postępowanie. Od tej pory będę cieszyć się z każdego dnia. Po co zamarwiać się tym co będzie jutro? lepiej czerpać jak najwięcej z dziś! 😉

6 komentarzy:

  1. Ja własnie od paru miesiecy próbuję żyć ta zasadą którą dziś poruszyłaś :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Carpe diem ;) pięknie napisany post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że poruszasz takie tematy:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow you look amazing.
    Such a nice classy look :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  5. you look so shinning and with a nice look.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde odwiedziny i komentarz.
Odwiedzam każdego, kto zostawił po sobie ślad.
Zapraszam do obserwowania bloga :-)