czwartek, 11 maja 2017

NEW CHAPTER IN MY LIFE

Wiosna to piękna i zarazem wspaniała pora roku, w której czujemy przypływ energii. Dni są coraz dłuższe, słońca znacznie więcej. W tym czasie nie tylko przyroda budzi się do życia, ale ja również.
Wiosna to świetny moment na rozpoczęcie przygody z nowymi celami.

W ostatnim czasie dużo się zmieniło w moim życiu, oczywiście na lepsze. Pozamykałam stare sprawy i zaczęłam nowe życie. Przestałam się przejmować opinią ludzi, to jest moje życie i przeżyje go tak jak ja chcę. Zrozumiałam, że mogę liczyć tylko na siebie, bo ciężko w tych czasach trafić na prawdziwą przyjaźń. Ja się zawiodłam. Zmieniłam towarzystwo, pracę z której jestem bardzo zadowolona oraz podejście do życia. Czuję, jakby zmieniło się o 180*. Postanowiłam, że w takim momencie mogę nadal robić to co lubię, czyli wrócić do bloga. Pracę mam bardzo blisko domu oraz elastyczny grafik, co daje mi tą możliwość.

Dodatkowo przeszłam metamorfozę włosową. Z czarnych długo farbowanych włosów został zdjęty kolor, farbowanie na jasny brąz oraz podcięcie końcówek. Moja fryzjerka spisała się na medal. Teraz czuje się zupełnie inaczej, lepiej. To dopiero początki moich zmian. Codziennie powtarzam sobie, że każdy dzień jest początkiem czegoś nowego.

Nowe marzenia, nowe wyzwania, przede wszystkim NOWA JA i nowa przygoda! :)





13 komentarzy:

  1. Bardzo dobre podejście, aby przestać się przejmować opinią innych ludzi :) Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że wszystko pomyślnie się poukładało w Twoim życiu ;) przede wszystkim super, że masz takie pozytywne nastawienie ;*
    a włosy piękne, fryzjerka faktycznie się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie trzeba żyć zgodnie ze sobą i robić to co daje satysfakcje! Śliczny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje do obserwowanych,żeby być na bieżąco i zachęcam do tego samego,pozdrawiam!

      Usuń
  4. Masz rację, szkoda życia na przejmowanie się opinią innych ;) Pięknie Ci w nowym kolorku!
    Może wzajemna obserwacja? ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. W brązowych włoskach wyglądasz genialnie ;) Gratuluję takiego podejścia ;) Ja też ciągle chcę zmienić swoje życie w ten sposób, ale zawsze jest coś co ściąga mnie z powrotem... Wytrwałości w dążeniu do celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci w jaśniejszych włoskach:) o wiele świeżej wyglądasz:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że pozmieniało się w Twoim życiu na lepsze ;) a brąz faktycznie korzystniejszy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trzeba zmienić towarzystwo! Rób to co lubisz, fajnie, że wróciłaś, pomimo tego, że wcześniej nie miałam okazji tutaj zaglądnąć. Fryzjerka rzeczywiście spisała się na medal, wyglądasz naprawdę pięknie! Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. You look Amazing! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dziś zmieniłam kolor. Niby to takie błahe tylko kolor ale dla kobiety zmienia wszystko :D
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. w nowej fryzurce wyglądasz bardzo ładnie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde odwiedziny i komentarz.
Odwiedzam każdego, kto zostawił po sobie ślad.
Zapraszam do obserwowania bloga :-)