wtorek, 14 czerwca 2016

Panterka





Jest wspaniała pogoda, świeci piękne słoneczko. Termometry nie wskasują jeszcze największej temperatury, taką pogodę ja lubię. Uwielbiam budzić się, kiedy towarzyszą mi z okna promienie słońca. Mam takiego powera na calutki dzień. Postanowiłam cieszyć się z życia, z tego co mam. Do tej pory tylko siedziałam, nic nie robiłam i marudziłam, że wszystko jest bez sensu. Mam okropny charakter, wiem, ale czasami warto spróbować się zmienić. Należy korzystać z życia, z tego co mamy teraz, bo nigdy nie wiemy co przyniesie jutro.
Dzisiejsza stylizacja delikatna i zarazem kobieca.








12 komentarzy:

  1. ale ładna fryzurka ;-) spodnie są super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mega podobają mi się białe jeansy. Masz bardzo fajną fryzurę :D A co do tych cieplejszych dni to zdecydowanie wolę kiedy świeci słońce niż pada deszcz. Wtedy o wiele lepiej się czuję :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie na zdjęciach tak ładnie a u mnie za oknem deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś do grzywki :)?
    Pięknie wyglądasz u mnie pogoda też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam grzywki, pierwszy raz taka fryzurka:)
      Dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam białe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestawik i świetna fryzurka ;)
    ps. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcia, ja w panterce chodzić nie lubię, ale na innych fajnie wygląda :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja :) Mimo że nie przepadam za takimi wzorami, to w tym połączeniu ładnie to wygląda :) Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny zestaw :) ja szczerze nawet nie zauważyłam kiedy przyszło lato a z nim słońce :c ostatnio mam tyle na głowie, że ledwo zdążył zauważyć to mój organizm, który ugotował się dziś w morzu promieni słonecznych :D Czekam z utęsknieniem na chwile wolnego żeby móc tak korzystać z tej pięknej pogody :)) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna fryzurka!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde odwiedziny i komentarz.
Odwiedzam każdego, kto zostawił po sobie ślad.
Zapraszam do obserwowania bloga :-)