czwartek, 18 lutego 2016

Subtelna na codzień

Doczekałam się w końcu cieplejszego dnia. Piękne słoneczko w małej kapsułce. Aż chciało się wyjść na spacer. Na terenie hotelu w którym byłam tydzień temu na walentynkach zrobiłam sobie szybką sesje.
Jest tam wielki i zarazem cudowny ogród, więc miałam gdzie pospacerować. Sądzę, że latem jest tu jeszcze o wiele piękniej niż teraz. Teraz znów temperatury spadają i coraz chłodniej na dworze...

Czekam na tą piękną, ciepłą wiosnę. Więcej stopni, więcej ciepła i więcej energii! Od razu chce się żyć!
Wspaniałego dnia dla Was, pozdrawiam ;)

















36 komentarzy:

  1. Wiosno, przyłaź, bo ja już siły nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. Subtelnie a zarazem kobieco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę wiosnę u Ciebie. Fajne zdjęcia, super wyglądasz i świetny masz szalik. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna chusta. :)

    Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny codzienny look, który dzięki chuście i butom jest bardzo oryginalny :) świetne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ;) dodaje do obserwacji i czekam na rewanż :* http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już gdzie je kupiłam;(

      Usuń
  8. Przepiękna torebka <3 Bardzo w moim stylu ^^

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna torebka :) ty też pięknie wyszłaś :) i mam podobnie nie mogę doczekać się wiosny a tak naprawdę to najbardziej tęsknie za latem. Ale i tak mamy już dużo bliżej do wiosny i mam nadzieję że mrozów już nie będzie :)


    obserwuje :* http://aneczkablog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz i ciekawe widoczki w tle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce ♡ i świetna torebka! :)

    Obsereuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę taki jesienny klimat:)
    _____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się prezentujesz :) stylizacja iście jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna okolica, już niedługo będzie wiosna i jeszcze ładniejsze widoki będą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja kurteczka! Miejsce bardzo urokliwe i zgadzam się, że pewnie w słoneczne wiosenne dni jest tam jeszcze piękniej! :)

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz. Szalik i kurtka bardzo mi się podobają :) Sceneria zdjęć niezwykła. Oby wiosna szybko tam zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te mini budowle są idealnym tłem do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, piękna torebka!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia i świetne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Wczoraj u mnie tak było pięknie. Wiosennie. A dzisiaj padał deszcz i czułam jak by była jesień. Bardzo ta pogoda zmienna. Ładne zdjęcia.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja, mam podobną chustę ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja i super zdjęcia :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosta, ale bardzo fajna stylizacja :) Ogród nawet zimą wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow jakie widoki! :) Uwielbiam takie klimaty <3

    Wspominałaś o obserwacji, ja już :*
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna torebka! Zdjęcia w świetnym miejscu zrobione :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, podoba mi się torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie :D mam podobny szalik :))
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  29. super miejscówka:)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde odwiedziny i komentarz.
Odwiedzam każdego, kto zostawił po sobie ślad.
Zapraszam do obserwowania bloga :-)